Piosenka z okazji Dnia Taty 🙂

 

Father’s Day Song Lyrics

I have a very special friend
And Daddy is his name-o.

D-A-D-D-Y, D-A-D-D-Y, D-A-D-D-Y,
And Daddy is his name-o.

I have a very special friend
And Daddy is his name-o
clap-A-D-D-Y
clap-A-D-D-Y
clap-A-D-D-Y
And Daddy is his name-O

I have a very special friend
And Daddy is his name-o
clap-clap-D-D-Y
clap-clap-D-D-Y
clap-clap-D-D-Y
And Daddy is his name-O

I have a very special friend
And Daddy is his name-o
clap-clap-clap-D-Y
clap-clap-clap-D-Y
clap-clap-clap-D-Y
And Daddy is his name-O

I have a very special friend
And Daddy is his name-o
clap-clap-clap-clap-Y
clap-clap-clap-clap-Y
clap-clap-clap-clap-Y
And Daddy is his name-O

I have a very special friend
And Daddy is his name-o
clap-clap-clap-clap-clap
clap-clap-clap-clap-clap
clap-clap-clap-clap-clap
And Daddy is his name-O

 

A czy wiesz, kogo nazywamy The Little Red Riding Hood? Po obejrzeniu tej historyjki na pewno będziesz to pamiętać.

 

 

Pouczmy się słownictwa związanego z domem, a potem spróbujmy wykonać zadania załączone w PDF

 
 
Czas na poznanie nazw przyborów szkolnych.
Pod linkiem kryją się obrazki, które trzeba kliknąć, aby usłyszeć nazwę przedstawionych na nich przedmiotów. Wykorzystajmy ten link kilkukrotnie, abyśmy zapamiętali jak najwięcej😊
 
                         LINK
 
 

 
 
Utrwalmy sobie przymiotniki :
big-duży
small-mały

 

“Make a circle” – zabawa znana niektórym naszym podopiecznym. Zachęcamy do śpiewania i tańczenia w domu

Time to make a circle (łapiemy się za ręce, stojąc blisko siebie)
Make a circle, big big big. (powiększamy koło)
Small small small. (zmniejszamy koło)
Big big big. (powiększamy koło)
Make a circle, small small small. (zmniejszamy koło)
Hello hello hello. (machamy do siebie)

Make a circle, round and round.(chodzimy po kole trzymając się za ręce)
Round and round.
Round and round. (można zmienić kierunek)
Make a circle, round and round.
Hello hello hello. (machamy do siebie)

Make a circle, up up up. (trzymając się za ręce sięgamy wysoko)
Down down down. (pochylamy się do dołu)
Up up up. (trzymając się za ręce sięgamy wysoko)
Make a circle, down down down.(pochylamy się do dołu)
Now sit down.(siadamy).

Tym razem trochę o owocach, utrwalenie kolorów i popularnych zwrotów:

Proponuję następującą piosenkę:

Tekst:
Refren:
We are happy x3, here in the sea.
We are happy x3, here in the sea.
In the sea.

1. Purple fish, we’re happy in the seax3
Happy fish, happy fish.
(Refren)
2.Pink fish….
3.Orange shells…
4.Blue starfish….

Po nauczeniu się piosenki, można spróbować wspólnie ją zaśpiewać.

A tutaj jeszcze jedna morska propozycja 🙂

Pod poniższymi linkami znajduje się: „Moveable teddy” – miś do wycięcia, „zszycia” lub sklejenia i pokolorowania – przy jednoczesnym nazywaniu jego części ciała 🙂 Z kolei kartę, która kryje się pod linkiem „Paper doll”, proponuję wydrukować i wyciąć, a następnie przekazać dzieciom do pomalowania i „ubierania” postaci. 

słówka:

a boy – chłopiec

a girl-dziewczynka

a blouse -bluza

a T-shirt- koszulka

a shirt- – koszula

a skirt- spódnica

a dress- sukienka

socks- skarpety

shoes- buty

a cap – czapka

trousers – spodnie

 

Poniższe nagranie pomoże nam zapoznać się z tematyką zabawek

 

słówka:

a ball-piłka 
a jump rope -skakanka 
a yo-yo 
a bicycle- rower 
a train – pociąg 
a car- auto 
a doll – lalka 
a teddy- bear- miś 

 

W tym pliku PDF znajdują się słówka i zwroty, które dzieci poznały i utrwalały na każdej lekcji języka angielskiego. Prosimy Rodziców, którzy znają prawidłową wymowę słów o przypominanie dzieciom poznanych wyrażeń.

 

HAPPY, ANGRY, SCARED, SLEEPY – tę piosenkę śpiewaliśmy z dziećmi niemalże na każdej lekcji. Warto ją w domu przypominać

 

Ta pomagała nam opanować liczenie od 1 do 10

 

Put on your shoes, jacket, scarf, hat

 

Śpiewane również przez nas 🙂